lördag 15 maj 2010

Immigration

I morse var jag uppe före tuppen ens hade börjat fundera på att vakna. Vi hade all crew immigration klockan 4.30 på morgonen. Samtliga 2200 hårt arbetande skeppsråttor skulle igenom passkontorllen och jag hade fått äran att vara en av de lyckliga at guida dem rätt i trapphuset.
Det gick ganska smidig och det vara bara fåtalet nötter som trodde att jag skulle låta dem gå före den enormt långa kön som stäckte sig från deck två upp till deck 4 och runt Studio B ett par varv.
Vid 9 tiden var vi klara och samtliga anställda hade återimmigrerat till det förlovande landet Amerikat.

Jag är väldigt nöjd att jag hade en tidig kväll igår annars hade det nog inte varit så roligt. Något som var rolig igår var muffins dekorations klassen jag deltog i.
Vi lärde oss göra hundar...

1 kommentar:

Bjørn A. sa...

Det ser ut som om du storkoser deg hvertfall!
Hvor ofte har du fri og hvor ofte er du på?